Svatováclavské dvouzkoušky

26.09.2011 20:58

Svatováclavské dvouzkoušky

Dne 25.9.2011 v neděli jsme vyrazili na dvouzkoušky do Nymburka. Bylo znát, že Miky má po dvou dnech opravdu dost, a tak to i vypadalo dost beznadějně. První příhoda se stala hned po příjezdu, po dlouhém koumání jsem zjistila, že jsem nechala VP v Praze v Kyjích. V bězích   jsme se moc nepředvedli, první zkouška DISK, předposlední překážka fakt naštve, asi se budeme muset více zabývat tunely a dírami v nich. Druhá zkouška byla už o něco lepší, ale o splněné postupové zkoužce se nedalo mluvit, takže 6.místo s postupovkou, ani se nechci zmiňovat a známka VD. Od MR se moc nedaří a doufám, že se to zlepší. Jelikož jsem byla jediná reprezentace MB ve dvojkách tak jsem na závodech byla sama a skoro nikoho neznala. Byl to docela opruz, ale to bych křivdila,potkala jsem se tam s holkama z flyballového týmu Dogdragons a po příjemném krátkém vyslýchání jsem se dozvěděla, že o víkendu......   dozvíte se ZDE!!. Tak zase někdy :)