Mix akcí tohoto měsíce

14.12.2011 11:45

 

Mix měsíce prosinec

 

Nejdříve oznámím špatnou zprávu. Mike byl opět přiotráven a tentokrát to dopadlo mnohem hůř než před měsícem. Mikymu se odchlípla celá sliznice z tlustého střeva a to mělo za následek mohutné krvácení z konečníku a značná dehydratace. Teď už je Miky v pořádku a fit.

Teď lepší zpráva, tedy k akci pořádané mou osobou. Seminář dogdancingu s Vandou Gregorovou a Kačkou Veinlichovou. Jelikož byl Miky v pořádku, tak jsem se rozhodla si s ním na semináři chvilku zacvičit.  Na konec se ukázalo že po týdnu nic nedělání a pouze se stravou podávanou iněkčně byl omyl cvičit. Ještě jsem Mika neviděla pracovat s takovým zapálením. Co se týče semináře, má organizace byla vcelku obstojná až na problém s topením a koberci. Dostala jsem  od Kačky rodokmen její kelpičky Angí.

Po semináři se pokračovalo ještě ten samí den akcí pořádanou klubem Agilty MB, tedy agiježíšek,  aniž bych něco tušila tak jsem s Mikym vyhrála pohár o nejzapálenějšíno závodníka neoficiálních závodů. Domů naprosto vyčerpaná po dlouhém dni jsem dorazila okolo 23.00. hodiny večer.

O dva dny později jsem vyrazila sama podotýkám bez Mika do Německého města Drážďan. Byla to super akce pořádaná mou školou a musím všem doporučit návštěvu  tohoto města. Navštívili jsme zpostu nádherných památek např. museum hygieny, staré město(Altstadt), Zwinger,Bruehlovu terasu nad řekou Labe, Gruenes Goewelbe, Semperovu operu i Sixtinskou madonu. Opravdu super zážitek, ke konci akce jsme navštívili prosnulé vánoční trhy.