Mistrovství České republiky v dogdancingu

13.11.2011 18:24

Mistrovství České republiky v dogdancingu 12.11.2011

Včera jsme se zůčastnili MR v DD. Přesněji ve sportovní hale Na Balkáně (Praha 3). Byla to naše malá premiéra. Byla jsem značně nervozní. Ráno jsme vyjeli ve složení já, Mike, Milan, Danča a Rory. Cesta proběhla bez sebemenších problémů.  Po příjezdu jsme byli odvedeni do šatny a začalo dlouhé čekání. Danča závodila ještě v Heelwork to Music (B) a Tanci se psem (D). Po prezentaci byl trénink a já začala pociťovat lehčí nervozitu, ale naše vystoupení bylo zatím v nedohlednu. Po ukončení tréninku se slavnostně zahájilo celé MR a začali se připravovat první závodníci. První se předvedli soutěžící v divizi Musical Dressage (A). Musím napsat můj názor, abych tu nepsala nějaké lži, upřímě mě tato divize moc nezaujala, ale musím říci že soutěžící se snažili a bylo vidět pečlivě natrénované sestavy a vyrovnaná konkurence. Dále následovala divize (B) Heelwork to Music v této divizi bylo opravdu co hodnotit. Jako jediná divize byla vyrovnaná a na stupínkách vítězů byly dvě 3. místa. Po krátké přestávce, kdy jsme mohli shlédnout obrany v podání nejen belgického ovčáka, ale  i NO a dobrmana, byl opravdu super zážitek. Následovala divize (C) Freestyle, a já začínala být opravdu nervozní. Výkony soutěžících byli až neskutečné, mnoho úžasných nápadů a sehraných týmů, opravdu mě tato divize nadchla a rozhodla jsem se, že příští rok chci mít tu čest závodit mezi těmito výbornými závodníky. Poté se začali připravovat soutěžící v divizi (D) Tanec se psem, výkony byli úžasné a nápady jen sršeli. Po ukončaní divize (D) jsem byla už na pokraji psychického zhroucení a začala jsem se hrozně klepat a zapomínat sestavu, ještě byla mezipřestávka a šlo se na to. Začínali dvojice, mi s Dančou a Rorkou byli nastoupené a jen se čekalo na pokyn. Stalo se, krátká poklona rozhodčím a šlo se na to. Sestava byla super, krásně jsme ji zacvičili až na krátký výpadek paničky v jedné pasáži sestavy, ale vše se napravilo. Celkový počet bodů si nepamatuji, byla jsem ráda že to máme za sebou, ale myslím že známky byly okolo 7,25b. Téma sestavy byla něco mezi křížencem zedníka a ukrajincem. Cviky nám doprovázela hudba Dřou fest od skupiny Těžkej Pokondr . :D Po nás vystupovali ještě další dvě dvojice, ve složení Kamila Vavřincová a Gabriela Šírová s choďačkama a jejich naprosto úžasnou sestavou Křemílka a Mochomůrky, našimi posledními soupeři byli Lucie Smolíková s Anglem a Vanda Gregorová s Brandy se sestavou z Pomády. To by bylo asi k soutěžím vše cca za 20min jsme se všichni sešli na závodním place a následovalo slavnostní vyhlášení. Bohužel mám chyby a nepamatuji si všechny výsledky, tak je přidám později. Dvojice si pamatuji, nebudu Vás už dlouho napínat, 1.místo obsadili Vanda a Lucka, !!!pozor pozor 2. místo Danča, Rory + Já a Miky!!, 3.místo Kamila a Gabča. Danča ještě obhájila 2.místo v divizi (B) a 2.místo v divizi (D).  Dančo gratuluji. K našemu výsledku, jsem ohromě nadšená bylo to hrozné překvapení a 1.místo nám uteklo asi jen o cca 0,25b , říkám si, že je to až neuvěřitelné, chtěla bych poděkovat Danče Šiškové, že se obětovala a šla do MR i přes své nachlazení. Ještě aby toho nebylo málo, vyhrála jsem soutěž o nejmladšího účastníka. :D Opravdu úžasná atmosféra a překrásné závody nám dali jeden z nejlepších víkendů vůbec. Po příjezdu jsme byli já i Mike pořádně unavení a šťastní, tak doufám že se to příští rok zase povede. Touto akcí jsem definitivně ukončila závodní sezonu, teď budeme jen trénovat a chodit po různých ukázkách. Jsem na Mika opravdu hrdá co dokázal. Pac a pusu posílají Aneta a Mike

Výsledky jsou  ZDE 

Fotky na svém místě. Video je !!!ZDE!!! - bohužel hrozná kvalita kvůli sluníčku :-(((