Mistrovství České republiky v agility mládeže

23.09.2011 00:00

Mistrovství České Republiky mláděže 17.-18.9.2011

Minulý týden jsme jeli směr Praha Kyje. Odvezla a přivezla nás Petra Hradcová, tímto jí moc děkuji. Po příjezdu jsem byla překvapená kolik mladých závodníků u nás běhá agility, celkem asi 120 a to nejsou všichni. Zapomněla jsem se zmínit, že azyl nám poskytla Kačka Pospíšilová v jejím prostorném stanu po oba dny. K běhům, no první den jsme běželi agility družstev, kde mám dělal rozhodčí Antoním Grygar (CZ). V tomto běhu Miky zaběhl čistě, jumping tam byl neočekávaně Disk. Hru tu musím rozepsat, rozhodčího nám dělal Sašo Novák (SL). Parkur se běžel tak, že musíte sesbírat co nejvíce bodů za správně překonané překážky- čas byl 30s´. Ti nejlepší záskávali nad 30bodů, a poté se do 10s měli  dostat na stěnu a potom co nejrychleji na stůl, což nám dělalo problém. Hra Disk za překročení času. Druhý den jsem jela s přesvědčením, že se jdeme už jen podívat a tak se i stalo. Jumping jednotlivci čistý běh místo ?? a Jumping družstev Disk. Shrnutí, počasí v sobotu dobré, slunečné a neděle zataženo na déšť, sem tam nějaká kapička. Naše mistrovské družstvo tvořili ti nejšílenější, nejchlupatější - psi, nejukecanější lidi co znám, jmenovali jsme se Laidís šeltís, a tvořili ho samé holky šeltičky a můj Mike. Tak sranda, super lidi a úžasní závodníci, máme se co zlepšovat. Ještě jednou chci poděkovat Petře Hradcové a Kateřině Pospíšilové, holky mooc děkuju.